Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
*~*Beautyfull Rihanna*~*


nota+20 KOMCI GRAIS

heY Syskim x** Jak wiecie nie było mnie i to...dług0 ;] teskniliscie [?] Ja tez ;]

Szkoła...Nauka itp. ale za tydzien Ferie <jupi>

Wtedy wezme sie za Blog! ;] No dobra to kolejna nota za tydzien <3 KW=**

 

KTO DA KOMETARZ OTRZYMA 20 KOMCI :)


Głosuj (0)

Blondynka-Tinka:D 3/02/2008 19:15:32 [komentarzy 2] Daj Komcia...

Zawieszam...[!]

Dzisiiaj dzien w szkole był...gŁUpi [!]Nienawidze Matematyki [!]Nie nawidze i nie lubie [!] Mam tyle zadan domowych,Tyle sprawdzianów (Moge wymieniac dalej) Ale ogolnie to NAUKI [!]nIE MAm czasu na bloga :( Będę pisać od czasu do czasu[!]Inaczej sie nie da...Ten blog jest takii inny nie pisze na nim konkretnie o czyms Pisze tak o...to blog

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

Blondynka-Tinka:D 14/01/2008 17:36:20 [komentarzy 0] Daj Komcia...

Jestem Szalonaa XDZgarnij 100komci

Jak widziciee z Tytułu Jeesteem Szalona XDXD Więc wrecze dzisiaj 10 OSobom w ciągu 10 Dni 100 KOMCI !! Nie powtarzalna okazja !! No dawac zgłaszac sie !

1..................

          3.................

                    5..............

 

 Teraz!!

 

PS. Jestem szalona

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

Blondynka-Tinka:D 8/01/2008 19:59:44 [komentarzy 4] Daj Komcia...

Wierszyk;DD

Hej na J.polski Musze sie nauczyc Durnego wierszyka ;/

 

Dwa Słońca

Dwa słońca patrzą na siebie co dzień.

Jedno rośnie na Niebie drugie-przy płocie.

 

Jedno ma łodygę jak promień

drugie-kulę słonecznika

dzwiga ciężko nad domem ,gdy

o zachodzie znika.

 

Jedno jest pełne wróbli

kiedy stoi w zenicie

drugie-nasiona gubi

gdy wschodzi w

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

Blondynka-Tinka:D 7/01/2008 18:17:52 [komentarzy 3] Daj Komcia...

50 KOMCI ZA DARMO !!\moja nota

Sooryy Że tak długo nie pisałam ale prowadze 4 Blogi i nie jest Tak

 łatwo ;D No wiec Jutro do szkoły :/ Niestety Ale mam na 9,45 :) Pff

Wyśpie sie ;DD

a jezeli chodzi o Sprawy SERCOWE to hmm...No jest Taki kolo ;D ale

bez Szczegółow;D

No więc Od Sylwestra Sysko sie zaczeło Układac :) Jutro mam spr. z Religi ;DD ale mam ściagi :) Takiee

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

Blondynka-Tinka:D 6/01/2008 19:16:51 [komentarzy 3] Daj Komcia...

Wyjaśnienie->POcałunek->Zdobycie przyjaciółki

po powrocie ze szkoły siadłam na GADU...Nie uwierzycie kto przesła wiadomosc...JAY !!

Wiadomość:

Słuchaj to nie jest tak jak myslisz! Cetlin Buja sie we mnie od 4 klasy ! Ale ja w niej nie To taka plastikowa Panna ! Uwierz mi że ten pocałunek Znaczył dla mnie cos wiecej...Jestes  cudowną dziewczyna Ciagle słysze w szatni na wf-ie jak mowia "ee a

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

Blondynka-Tinka:D 5/01/2008 12:09:00 [komentarzy 4] Daj Komcia...

Obrazki - BAŃKI MYDLANE


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 


Głosuj (0)

Blondynka-Tinka:D 1/01/2008 18:55:55 [komentarzy 2] Daj Komcia...

Ewa Farna-l.a.l.k.a

Ewa Farna L.A.L.K.A. + słowa

 

Jej dano świat, jej dano świat na własność
i w świetle lamp i w świetle lamp ma jasność
że pięknie jej, że pięknie jej w tym oknie
więc czemu wciąż, wciąż stoi tam samotnie?

Z plastikowych rzęs
płynie sztuczna łza,
tak już czasem jest,
nawet gdy oczy są ze szkła...

Włosy rozwiane plącze mi wiatr
serce znoszone jest całe z

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

Blondynka-Tinka:D 31/12/2007 08:19:39 [komentarzy 1] Daj Komcia...

COś Fajnego :PP

Siemka :) Wiem ze długo nie pisałam !! Ale brak czasu :(wybaczcie...

Ale postaram sie poprawic , chociaz To nie łatwe Tu musze Poprawic 1. A tu cos Tam :P Miejsza z Tym :) Kometarze Juz dałam wszystkim :) Wieec Jest Git ;) To teraz Może dam wam Foty Mojej Ulubionej Piosenkarki :P ? Tzn. EWA FRANA :)

Copyright © by Oficjalna strona artystki, www.ewafarna.cz

Ewa farna
Ewa farna
Ewa farna
Ewa farna

Głosuj (0)

Blondynka-Tinka:D 4/01/2008 15:02:08 [komentarzy 1] Daj Komcia...

List Blondynki do Syna \ hahah

Hej Blondynki nie są głupie ale to co teraz przeczytacie Bedzie niezłe XD

 

List Blondynki do Syna...

Piszę do Ciebie tych parę linijek, żebyś wiedział, że do Ciebie piszę. Jak ten list dostaniesz, to znaczy, że do Ciebie doszedł. Jak go nie dostaniesz, to mi daj znać, to go wyślę jeszcze raz. Piszę do Ciebie wolno, bo wiem, że nie potrafisz

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

Blondynka-Tinka:D 30/12/2007 21:24:25 [komentarzy 1] Daj Komcia...





| Szablonik by Gabi|



*Licznik*

51220

*Księga Gosci*

*Looknij*
*Zostaw Sladzik*

*Archiwum*

2008
Luty
Styczeń
2007
Grudzień


*Zalinkuj Mnie*



Dodaj do Ulubionych

*Ulubieni*





























*O Mnie*

Teoretycznie Miało Być inaczej...Miałam być Grzeczną wzrorową uczennicą:) Tzn. jestem grzeczna od czasu do czasu...;DD uwIELBiaM SwiRowAC ;DD i WydUrNIAc sIE z PrzyJAciółmi :)
PrzyJACióŁ mam KiLku Ale Za To PraWDziWycH Tak SAmO Z wRogAMi ;DD jeSTem lEniWa TRUDnO zmUSic mniE do CzeGoKOlwIEK alE jak JUz SIe zMuszE eFEkTy PrzEwYZSZaja OczeKiwANia :) WiecEJ dOwIECie SIe CZytaJAC bLOga ! :)


*Linki*

Blogi :)
Mój blog na onecie


*Szablon by*

*Doda-Teczki*